Standardul ISO 9001 este unul dintre standardele ISO internationale ce contine criterii pentru documentarea, implementarea si certificarea unui sistem de managementul calitatii, practic.

Sistemul de managementul al calitatii poate fi implementat de orice tip de organizatie indiferent de marime, natura produsului/ serviciului furnizat, de forma de proprietate si modul de organizare.

Standardul ISO 9001, sistem de managementul calitatii este unul dintre factorii care favorizeaza comertul international cu bunuri si servicii. Obtinerea acestor certificari ISO 9001 constituie argumentul oferit clientilor firmei dumneavoastra ca societatea functioneaza in acord si pe baza unui sistem de calitate recunoscut international.

Avatajele certificarii ISO 9001:

  • contribuie, direct sau indirect la marirea cifrei de afaceri a firmei dumneavoastră;
  • contribuie la imbunatarirea imaginii acesteia;
  • contribuie la păstrarea poziției de piață și la cucerirea a noi nișe de piață;
  • contribuie la cresterea increderii clientilor si furnizorilor in serviciile si produsele oferite de firma Dumneavoastra.

In acord cu obiectivele grupului din care face parte, politica de dezvoltare a ISOQAR CEE RO are la baza:

  • dezvoltarea de parteneriate pe termen lung cu clientii si colaboratorii nostri cu scopul declarat de a aduce valoare adaugata mediului economic romanesc;
  • promovarea organismului de certificare si asocierea numelui acestuia cu: profesionalism, integritate, credibilitate;
  • perfectionarea continua a personalului propriu prin participarea la instruiri, schimburi de experienta, audituri-scoala, etc. atat in Romania cat si in strainatate (Polonia, Marea Britanie, etc).